Sitter och tänker.

Det är så mycket man vill, men så lite man kan.. Tänk om man hade haft så mycket pengar så man verkligen hade kunnat göra allt man velat. Det är så mycket jag vill just nu. Brukar sitta och drömma mig bort på internet när jag inte har någonting att göra. Jag vill ha ett heltids jobb, fast anställning. Vill ha en egen lägenhet (med hjärtat då) som man kan inreda och så man kan göra vad man vill när man vill och hur man vill. Jag vill resa en massa, komma till en massa nya ställe och bara vara.. Jag vet att man inte kan få allt och att många har det sämre än mig. Jag har min älskade pojkvän, min familj och ett jobb. Vänner däremot.. Umgås knappt med någon längre. Jag vet dock att det till viss del är mitt fel, men jag tycker inte att det bara är jag som ska höra av mig. Vill någon umgås med mig så har jag ett mobil nummer liksom. Men nej det blir aldrig att man umgås med någon mer. Antingen jobbar jag eller så sitter jag hemma. Och nej jag klagar inte på att jag sitter hemma mycket, jag har vant mig vid det och jag har ju min pojkvän här hos mig för det mesta. Men man vill ju umgås med andra också och hitta på saker. Idag är verkligen en riktig skit dag. Mitt humör är på botten och jag känner inte för att göra ett skit. Men jag är ju tvungen att jobba så man kan ju tyvärr inte krypa under täcket, somna och drömma sig bort. Däremot ska det ändå bli rätt skönt att jobba för då kommer jag ut och kanske slutar vara på mitt skit humör. Bara ingen bråkar med mig idag haha, då får dom en smäll :P nej skämta bara.
Nej får väl sluta deppa nu och ta tag i dagen. Någon gång kanske mina drömmar uppfylls. Man kan ju inte ha det bra alltid. Och som sagt då finns det många som har det mycket sämre än mig. Många som inte ens har något tak över huvudet. Så jag är ändå tacksam för mitt liv och för att jag har den familj, pojkvän och svärfamilj som jag har. De ställer alltid upp och finns där för mig när jag behöver dom. Så egentligen klarar jag mig bra utan "vänner".

Kommentarer
Tosse

Tyvärr så måste man ha vänner i livet för att må bra, ingen som säger att man måste ha många,men någon som är där iaf :)

2011-09-08 @ 18:16:32 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback