Snart dags för jobb.

Idag blir det jobb på the tivoli. Dom ska ha 15 års fest där idag (tivoli fyller 15 asså, inte någon liten 15 åring som hyrt stället, ifall ni undra) Så där kommer nog vara en MASSA folk. Dom ska lotta ut en moped också haha, kul och se vem som vinner den. Hade jag vunnit den hade jag sålt skiten haha. Fan ska man med en moppe till. I alla fall.. Är helt fixad och så nu. Sminkat mig, plattat håret, spillt kaffe på golvet, klätt på mig och så vidare.. Dock har jag inte bestämt mig för om jag ska ha på mig det jag har på mig.. Men jag har nästan en timme på mig att ändra mig haha. Mår inte så super bra idag iheller. Har mega huvudvärk, ont i halsen och lite hosta, men det får gå ändå. Har inte råd och vara sjuk och man vill ju inte missa denna kvällen på Tivoli när där antagligen kommer vara mycket att göra.
Japps, det var allt jag hade att säga.
HAHA ser lite halvt psycho ut på denna bilden hahaa, men det bjuder jag på..
Orkade inte ta en miljon bilder.
Såhär ser jag ut idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback