Att drömma sig bort..

Brukar ni som jag drömma er bort. Bara ligga och tänka på hur det hade varit om det hade sett ut på ett annat sätt. När jag inte kan sova så brukar jag ligga och drömma mig bort om vad jag hade gjort om jag vunnit en sådär 70 miljoner haha. Hur jag hade reagerat och vad det första jag hade köpt eller gjort varit. Vad hade ni gjort och köpt om ni hade vunnit 70 miljoner? ;)
Jag hade:
1. Betalat alla mina skulder till CSN direkt så man hade sluppit deras jäkla brev varenda månad nu :P.
2. Tagit med hela min familj på en stor shopping runda där de fått handla hur mycket dom velat typ. Sen hade jag även köpt hur mycket som helst till mina syskon barn.
3. REST! Hade bokat en resa till Thailand direkt, sen hade jag rest överallt nästan. Med min pojkvän förstås.
4. Köpt ett fint hus som jag sen hade renoverat och inrett precis så jag hade velat ha det.
5. Köpt ett hus utomlands, var vet jag inte men i något varmt land.
6. Bjudit familj och vänner på lite resor då och då.
7. Tagit med syskonbarnen till Disney land.
8. Hade ju självklart haft en walk in closet i mitt nya stora hus, så då hade jag ju fått fylla den ;).
9. Tagit körkort och köpt en snygg bil.
10. Skänkt pengar till ex cancerfonden och andra.
11. Hade startat en restaurang med hjärtat.
12. Köpt ett litet fint radhus till min mor.
13. Gett mina systrar vars en bil.
14. Satt in pengar på ett sparkonto till syskonbarnen som dom får ta ut när de blir äldre.
15. Åkt på en skön spa weekend med mina systrar och en shopping weekend.

Vad hade ni gjort? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback