Bilddagboken.se!! ~ DEL 1 ~

Gick in på bilddagboken och kolla lite.. Jisses så gamla bilder där är haha. Tänkte att jag skulle bjuda på några ;)
Here it comes.
2008 - Typ 19 år här haha.
2008 - Åh herregud.. hur ser jag ut :O hahaha!
2008 - Lite för sminkad kanske hahaha. Kommer ihåg när jag alltid fick mina ryck när jag var uttråkad och sminkade mig sjukt mycket och sen tog en massa ego bilder ;)
2008 - ingen aning om vad jag sysslar med på denna bilden haha. Men jag vet att jag är hemma hos min syster i Borås i hennes gamla lägenhet.
2008 - Ankmunnen kör jag med fortfarande haha, fast mest när man e packad, vilket kanske är tur att man inte är så ofta längre. På denna bilden var jag inte full i alla fall.
2008- När jag och marie fick ett ryck och stack ut i skogen och fotade varandra :P
2008- Jag och Sara på en fest. HERREGUD som jag ser ut! Ser ju ut som om jag har fem lager puder i ansiktet och mina ögonbryn syns knappt... Omg.. Den tröjan jag har där användes väldigt flitigt en period haha. Nu hatar jag den :P
2008 - Japps.. Ehm.. Ingen kommentar hahaha!
Det var alla för denna gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback