Byta blogg.

Hejhej igen ;)
Tänkte bara skriva och säga att jag antagligen kommer byta sida att blogg på. Men inte på ett tag tror jag. Ska först fixa och trixa med den så den blir bra innan jag bytar! Så jag hoppas alla mina läsare kommer hänga med mig över dit :). Bara ny sida men fortfarande jag som bloggar om mitt jätte spännande liv! OCH jag kan säga som så att jag kommer blogga oftare.

Jag kommer börja blogga på nattstad.se. Tycker ni kan byta dit också så tjänar ni lite cash på sidvisningar och så ;)
Gå in på denna sida : http://www.nattstad.se/blogga?r=776800
Och registrera er så ser ni hur mycket ni kommer tjäna och så vidare. Gör dock inte bara det för att jag kommer tjäna pengar utan även för att blogg.se krånglar ofta (tycker jag) + att nattstads bloggar är fina också.
Så gå in på länken jag la upp och registrera er :)

Kommer dock fortsätta blogga här tills allt e färdigt med min blogg så därför skriver jag itne ut min nya bloggadress än!
God natt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback