Hello.

Igår var jag tvungen att ta ledigt. Vid 18 tiden fick jag mega ont i mina bihålor och kunde knappt hålla ögonen öppna. Så jag ringde runt som en dåre och fick till slut tag i någon som tog mitt pass. Sen gick jag och la mig. Somna väl vid 19.30 tiden och vaknade vid 23 igen av att hjärtat kom hem. Så då kolla vi ett avsnitt av biggest loser och sen gick vi och la oss.. 

Idag mår jag bättre, konstigt nog. Eftersom jag trodde att det var bihållsinflammation. Eller ja, jag är nästan säker på att det är det. Så då borde det inte vara borta idag. Men men.. Man ska ju inte säga för mycket. Kanske kommer ikväll när jag sitter och jobbar, vilket jag inte hoppas! Men det är rätt skönt att jag jobbar med Sara idag för om jag får jätte ont så kan man byta av varandra så hon tar det mesta.

Vill komma igång med träningen igen. Men känner mig ju inte helt tipp topp än så får nog vänta några dagar till innan jag kör igång på riktigt. Men man kan ju börja lite lugnt.

Då åker hjärtat iväg om cirka en vecka.. GUD va tomt det kommer kännas. Kommer nog vara lite halv svårt att kunna somna utan han bredvid mig men jag vänjer mig.

Nej nu ska jag... ja vad ska jag? Ingen aning om vad jag ska göra haha. Får väl hitta på något.
Ha d bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback