Söndag.

Träna Träna Träna!!
Äntligen så mår jag bättre, nu är jag bara stopp i näsan och så men då kan man ändå träna! Så nu jäklar kör vi. Kan ju erkänna att det känns lite halv jobbigt att åka och träna idag, bara för man har hållt upp i mer än en vecka. Men det är bara att köra på igen! För denna gången ska jag fan bli fit ;). Skulle egentligen ha tränat med en killkompis flickvän men hon blrv förkyld och dålig (krya på dig) så får träna med henne när hon har blivit frisk igen. Så jag testa och ringa marie (som oftast inte orkar haha) men jo hon ville idag. Så då slipper man träna själv för en gångs skull!


Ska jag inviga min tränings bh idag också ;) haha. Har inte haft någon innan, har inte orkat köpa haha. Så nu sist jag va i stan så köpte jag en. Känns inte så jätte skönt att träna med vanlig bh.
Nu ska jag gå och raka benen så man inte ser ut som en ludden apa när man ska träna haha. Har korta träningsbyxor så det är ju inte så värst porrigt att ha orakade ben då.


Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback