2 Januari 2012.

Ja då var det nytt år..
Min Nyår var helt okej, vi åt god mat och hade trevligt. Fram tills lite senare.. Blev att man fick i sig lite för mycket dricka och sen kom folk som inte skulle kommit. Så ja.. Nästa år ska jag och hjärtat fira nyår själva! Skönare och säkert roligare. Jaja, skit i det nu.


Har ni några nyårslöften??
Mitt är att sätta igång med träningen och äta rätt. För detta året vill jag kunna gå i bikini på stranden utan att känna mig som en flodhäst, haha.


Idag är jag ledig. Så det blir att dra iväg och träna och kanske ha filmkväll med Marie och Sara om det nu blir något. Annars blir det träning och sen hem. Känner mig faktiskt rätt taggad att dra iväg och träna, fast känns ändå rätt jobbigt haha. Blir ju jobbigt så fort man har hållt upp så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback