3 januari 2012.

Ni kanske undrar hur det går med mitt nyårslöfte?!
Det går bra :), käka bra igår och träna i lite mer än en halvtimme. Jag vet att det är lite, men jag palla inte mer. Börja snurra i huvudet och sånt så jag gav upp för den gången. En halvtimme är ju bättre än inget i alla fall ;) Plus att jag klara av att sprina på löpbandet i ca 8 minuter så det är ju bra! Idag har det inte blivit någon träning, värsta stormen ute så kände inte för att dra ut. Skulle kört Combat pass men det tar vi en annan dag ;). Blir träning imorgon innan jag ska jobba! Sen har jag även dragit ner mycket på maten! Åt typ hälften av vad jag brukar göra idag. Drack mycket vatten innan, så blev mätt snabbare. najs!
Så ja, än så länge går det bra och jag har inte rört någon skit mat (chips osv..) och jag hara bar druckit vatten och ramlösa. Så lite duktig är jag ändå ;). Nu ska det bara hålla i sig.



Jag ska även ta mina mått och så också men har inte hittat något måttband än. Men det fixar jag nu någon dag.
I alla fall så är min vikt idag : 65,2 kg. Mitt mål är att väga cirka 55 kg. Men innan sommaren ska jag i alla fall gått ner till 60 kg.
Har ni något nyårslöfte? Isf, hur har det gått för er än så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback