Blö!

Usch vad jag mår skit idag.. Värre än vad det var igår. Orkar knappt röra mig för då gör det ont i kroppen! Vill inte vara sjuk, jag hatar det! Är inte den människan som kan ligga still och bara glo hela dagen.. :(
Orkar egentligen inte skriva blogg iheller. Men vad gör man inte för sina läsare ;), har ju även fått rätt många nya läsare också, vilket är kul. välkommna! ;).

Tänkte jag skulle lägga in ett nytt träningstips idag :).
Nu ska jag ta en ciggarett och fylla på kaffe och sen ska jag lägga mig och glo någon serie ett tag!
Någon mer än jag som är sjuk?! :(



Kommentarer
Tosse

Jag är totalt genom förkyld ! :(

2012-01-25 @ 13:44:57 URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback