Börjar må bättre.

Nu i natt har jag vaknat säkert 10 gånger av min hosta och av att jag inte kunnat andas för jag är så stopp i näsan. Kommer ihåg när jag vakna en gång, så var jag sjukt törstig men hade inget att dricka och orka inte gå upp och fixa det iheller, så kommer jag ihåg att när jag somnat så drömde jag om att jag drack hur mycket vatten som helst. Jag till och med drack utan att svälja haha. Har mått dåligt hela dagen, värst i morse. Men det är ju alltid värst när man ska lägga sig och precis när man har gått upp. Men nu mår jag faktiskt lite bättre! Nu är det bara näsan som ska sluta rinna och min hosta som ska försvinna, sen är jag happy happy!
Imorgon blir det jobb på Dickens 20-03. Innan dess ska jag bara vila hela dagen, så jag är så frisk och utvilad som möjligt till jag ska börja jobba. Även lön imorgon... "Jippi" haha. Fick riktig pisse lön denna månaden så det blir en snål månad, men så är det ju ibland. Får jobba satan denna månaden och inte ge bort ett endaste pass!
Känns lite tråkigt nu när man inte kunnat träna på två dagar också. Blir nog inget imorgon iheller, känner inte att jag vill träna när jag är sjuk eftersom det kan vara farligt.
Nu ska jag dricka kaffe och äta en clementin!
Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback