Det snöar.. :/

Jäklar vad det snöar ute! Riktigt stora snö flingor också.. Kommer lite väl sent kanske. Nu vill jag inte ha någon snö! Ska bara vara snö på julafton! Jaja.. Sånt är livet. Får se om det lägger sig.

Har varit riktigt jävla seg, hängig och inte haft någon energi alls idag. När jag satt hos min syster och drack kaffe så höll jag fan på att somna sittandes. När jag tog bussen hem blev jag lite halvt små yr och illamående, antaligen pågrund av tröttheten. Kom hem vid halv 5 tiden och gick direkt och la mig. Gav mitt pass på dickens till Sophia idag för jag känner att jag verkligen inte orkar, är helt jädrans slut. Orkar knappt stå, har ingen energi i kroppen alls.
Hoppas det är bättre till imorgon så man inte åkt på någon förkylning eller något..

Blir träning imorgon igen. Dock lite senare.. Ska köra jäklar i det nu! Sommaren 2012 ska linda vara sexy :) hahaha.
ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback