Dra ner på rökningen.

Filmen jag såg igår på bio var bra :). DOCK så hatar jag fortfarande att gå på bio.. För att : 1. Folk sitter och pratar under filmen, 2. Två små äckel fjortisar som satt bredvid oss satt och prassla under HELA JÄVLA filmen, och om dom inte prassla så tugga hon så högt så det nästan hördes utanför salongen.. Allvarligt, har hon inte käkat godis innan eller.. Man sitter väl för fan inte och prasslar och håller på under helaaaa filmen!? Hade lust och säga till henne att om hon inte slutar prassla med den jädrans påsen så ska jag ta den och trycka ner den i halsen på henne.. Men jag sa inget, jag va tyst haha. Så nej jag är ingen "bio människa". Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att sitta i en jävla salong med en massa andra människor som inte har respekt för dom andra som kollar på filmen. Och sen dom som sitter och skrattar under hela filmen när det inte ens är något som är roligt. Nej usch..

Jag köpte en e-ciggarett igår. Inget nikotin och sådant i. Känns ungefär som om man rökar en vattenpipa, om ni gjort det någon gång. Jag köpte det för att jag ska dra ner på rökningen. Och än så länge har det funkat bra. Har bara rökat 2 cigg idag och jag har inte rökat på 2 timmar nu :) Så det är nice! Får vi se om det fortsätter funka.

Ska träna idag, blir spinning pass.
Nu ska jag nog fixa lite med bloggen.
Bye!

Kommentarer
Jessica

Haha, det hade varit dagens höjdpunkt för mig om du hade gjort det. Kan se det framför mig när du sitter där och blir riktigt irriterad på denna tjejen. Ha ha :P Underbart!

2012-01-21 @ 10:25:45 URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback