Every day is an opportunity to make a new happy ending.

Idag har det varit en dag som alla andra.. Fikat hos min syster :) Alltid trevligt. Busungarna var lika vilda som alltid hehe. Snacka en massa och drack kaffe. Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och degar..
När jag satt på bussen från min syster så börja jag känna mig jätte konstig, magen börja göra knasiga ljud och jag blev väldigt illa mående. Mår fortfarande likadant och det känns som jag ska kräka vilken sekund som helst, så jag våggar knappt röra mig. Vill inte ens äta för bara tanken på mat gör mig mer illamående. Hatar att må illa och det värsta som finns är att kräka. Därför hade jag aldrig kunnat ha anorexia eller bulimi haha, för det finns inget värre. Usch nä, nu slutar jag skriva om detta. Mår ju inte bättre av det liksom..
Annars har det inte hänt mycket. Ska träna imorgon innan jag börjar jobba kl 20.00 på Dickens.
Nej usch, nu klarar jag inte av att skriva mer. Ska lägga mig ner och se om jag mår bättre om ett tag.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback