Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.

HELLO!
Sitter just nu och dricker mitt kaffe, som vanligt ;). Gick bra på Dickens igår. Fick in 3500 kr cirka, det är inte mycket men det var något i alla fall.. Så hade lite att göra! Var hemma vid halv 4 i natt och så var det rätt ner i sängen.
Idag är jag ledig. Skönt! Så det blir bara att ta det lugnt hela dagen, kolla film med hjärtat och mysa. Ska även köra lite träning här hemma.
Det går fortfarande bra med min viktminskning! Har gått ner till 63,5 kilo nu på 2 veckor. Så det är 1½ kilo cirka, lite mer. Känns bra, men kunde gått ner mer om jag bara tränat liteee oftare. Så nästa vecka ska jag försöka träna lite mer. Det enda som är lite drygt är att träna innan jag börjar jobba för då har jag ingen tid för mig själv knappt innan jag ska jobba. Men jag får väl börja med det ändå.
Vill man vara fin får man lida pin ;).


Mitt paket jag hämta ut från yves rocher innehöll en massa skoj. Lägger upp sakerna i ett annat inlägg lite senare.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback