God dag!

Precis när jag skulle börja skriva så kommer svärmor in och säger "har du sett att det snöar". Så jag kollar ut och visst fan snöar det.. Vill inte ha någon snö nu! Bara jobbigt med slask och skit..
Idag ska jag och hjärtat hem till mamma och äta middag. Mina systrar och sambos + barn kommer också vara där. Sen blir det work klockan 23 på Tivoli idag. Fun fun. Annars händer inte mycket..
Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Så lägger upp 1 morgon bild på mig själv så ni kan få se hur underbart snygg man är när man e nyvaken, osminkad och ruffsig i håret :D. Vassegoda!

Kommentarer
Isabelle

Hej Linda. Tycker att din blogg blir snyggare och snyggare..alltså design och layout! Har följt din blogg ett tag nu. Ha det bra!

2012-01-22 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback