Godmorgon Godmorgon!

Är mega förkyld, började igår och har inte gått över till idag som jag hade hoppats.. Helt stopp i näsan, ont i halsen och hostar. Men det finns inget att göra åt det, ska iväg och börja jobba 14 idag. 12 timmars pass blir det. Så bara för att jag är så förkyld så kommer jag säkert ha en massa att göra hela tiden. Fast det är iofs skönt, för då går tiden snabbt.
Min mor ska handla med sig en god sallad till mig som jag kan äta idag. Brukar ju käka på mcdonalds annars, bara för att vi har bara en halvtimmes paus och det är inte säkert man hinner dra någon annanstans och äta. Men nu ska jag ju inte äta sådant skit. Så då köper mamma med sig mat istället :).
Blir ju ingen träning idag :( Hinner jag inte.
Jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och ta det lugnt. Sen blir det duscha, ut med hunden och sen göra ve mig och dra.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback