Good Morning!

Gick upp med hjärtat idag, klockan 8. Så är rätt så trött.. Sitter och dricker kaffe och surfar rundor on the internet. Har inte skrevit på ett bra tag för i helgen orkade jag inte. Jobba på Tivoli i lördags och va hemma vid 5 på natten och somna vid 6 kanske, sen gick jag upp 12 på söndagen och jobbade 14-02 så har inte hunnit uppdatera iheller. Men nu skriver jag :):):)
Jag har faktiskt gått ner 1,2 kilo på en vecka :), najs! Tror det har mycket med att jag inte äter chips, dipp, annan skräpmat och inte dricker läsk på vardagarna. (Bara söndagar ju). Tränar fortfarande, fast har inte riktigt kommit igång, men det tar väl någon vecka till sen går det väl lite smidigare.
Min nya mobil jag köpte är super duper najs. I love it, hur bra som helst (än så länge) haha. Den har det jag vill ha och den laggar inte..
Ska till min syster idag och hjälpa henne framkalla foto på fujicolor.se. Jag gjorde det till mig själv igår :), bilderna från nyår. Så man kan scrapbooka lite till. Kan ju visa lite av det jag gjort än så länge..
Så här kommer det :


Japps, det var alla. Har inte kommit så värst långt, har ju precis börjat med det nästan och sen tar det tid för mig för jag blir aldrig nöjd typ haha. Men ja, än så länge ser det väl helt okej ut. Har rätt mycket kvar + att det snart kommer nya bilder på brevlådan hehe. Så jag har att göra.
Sen har jag även gjort ett grattis kort till min pappa som han ska få när han fyller år, men det visar jag inte här än, för jag vet att han har läst min blogg någon gång hehe, så då kanske han ser det och det är ju inte så roliiiiigt haha :P Ha det bra så länge. Tjingeluring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback