Grejerna från yves rocher.

1. Den första krämen som ska göra ens hud slätare och så vidare.. Den har jag använt nu i 2 dagar, bara för att. Jag tror inte på att en kräm gör en smalare och så vidare. Men fick den gratis så då kan man lika bra använda den. Kostar annars 360 kr. Så får väl se om man kanske blir lite slätare i huden ;).
2. Figurform dag/natt. Tabletter som jag också fick på köpet typ. Kostar 200 kr annars. Har börjat med dom idag. Ska även få en att gå ner i vikt och göra en piggare och så vidare. Tror inte på att dom kommer få mig att gå ner i vikt iheller. Men som jag sa med krämen, har jag fått dom kan jag lika bra ta dom.
3. Sportväskan - mega fin! Nöjd som satan. Behövde en träningsväska, för har fått gå med en sketen påsa varje gång jag tränat. Så den ska användas flitigt :).
4. Skönhetsboxen: Fick man som en premie om man handla för en summa. Jätte fin och var perfekt till mitt smink, även om allt inte fick plats haha. But i like it.
5. Handcremen: Luktar gott och funkar väl bra. Har alltid handcreme med mig när jag jobbar för att jag efter ett tag känner mig äcklig och torr om händerna när man har tatt på markerna och korten och så vidare. Så det är alltid bra att ha. Har dock 3 stycken handcremer nu hehe. Fick även denna gratis.
6. Rengöringsvatten OCH Ögoncreme: Dessa 2 fick man i ett hemligt paket :P. Har inte riktigt testat dom än. Och sen å andra sidan så tror jag inte på att krämer ska ta bort rynkor iheller. Men .. fick dom gratis så ;).
Japps, det var allt jag fick i mitt paket.. Oj, glömde dock en sak.. Ett täckstift jag också köpte, som torkar ut finnar jätte bra. Har användt det innan men tappat bort det så köpte ett nytt.
HAR ni frågor om något, så fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback