Lördag 14 januari.

Igår var jag ledig så var bara hemma med älsklingen och tog det lungt. Skönt! Några kanske undrar varför jag inte drar och festar och så vidare när jag väl är ledig en fredag. Men det är för att jag känner verkligen inte för det. Jag är inte den personen längre som festar både fredag och lördag. Tycker inte det är kul längre. Sen tror jag också det är för att jag jobbar varje helg med en massa jobbiga fulla människor och då känner man sig ännu mindre sugen på att dra ut och festa. Så nej, jag väljer hellre en hemmakväll med hjärtat än att dra ut och supa sig full och må skit dagen efter..
Idag ska jag jobba på dickens.. 20-03.. Hoppas man på att det är några som spelar idag. Är så himla drygt och sitta och glo i vägen i 7 timmar utan något spel. Tiden går fruktansvärt sakta och nu har jag ingen bok iheller för den läste jag ut i torsdag :(. Så ja.. Kom och spela! haha.


Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Har sökt ett extra jobb på Scandlines båtarna, inte hört något från dom ännu, men hoppas!
Nej nu ska jag snart cykla iväg och hämta ut ett paket.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback