Måndag.

Sitter nu och väntar på att hjärtat ska komma hem, sen ska vi iväg och träna! Ska bli skönt. Fan första gången någonsin som jag ser fram emot att träna och tycker det ska bli skönt! Vem vet, jag kanske har ändrat mig lite och kanske denna gången kommer fullfölja mitt mål.

Jag har på två veckor redan gått ner :
2 cm på magen.
1 cm på rumpan.

I know, inte så mycket, men det är bättre än ingenting. Och nu ser jag ju att det börjar hända något. Så nu i 2 veckor ska jag träna med hjärtat och hans killkompis, så ska han lära mig lite på maskinerna och så. Sen blir det att träna själv igen, men då kan jag ju allt så då är det bara att fortsätta! Så ska vi se om det blir någon skillnad om en månad eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback