Snart jobba.

Gick bra på gymmet idag, Linus puscha mig rätt mycket! Filborna har mycket bättre gym än vad actic har så jag är rätt så sugen på att byta. När jag kom hem så gick jag och la mig och sov en timme. Men det skulle jag inte gjort, för nu är jag tio gånger tröttare än vad jag var innan.. Drömte väldigt konstigt också.. Orkar dock inte skriva om det haha.

Ska snart göra ve mig för jobb. Blir ängelholm ikväll/inatt. Är mega seg så man vill egentligen bara lägga sig under täcket och mysa. Men jag sover aldelles för mycket så det är bara bra att jag ska jobba.. Vet inte riktigt vad det är med mig och min kropp. Jag är nästan alltid trött. Måste nog börja ta vitaminer och så!

Imorgon
Ska vi hem till min mor och äta middag innan jag ska jobba. Min syster är här nu över helgen också. Sen på söndag ska vi hem till min pappa och gratulera honom.
Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback