Svar på kommentar!

Therese om Biggest-loser - kan dom, kan jag!:
Jag har precis börjat gymma med en kompis. Tänkte försöka få mig dit ensam idag för första gången, har du något tips? Jag har mina små rädslor som inget betyder egentlligen
Therese om Biggest-loser - kan dom, kan jag!:
Jag har precis börjat gymma med en kompis. Tänkte försöka få mig dit ensam idag för första gången, har du något tips? Jag har mina små rädslor som inget betyder egentlligen.

Svar:
Jag tyckte också det var lite halv pinsamt men mest tråkigt att behöva gå och träna själv. Men jag gjorde det ändå och nu bryr jag mig inte alls! Kör även på gruppträningar ensam. Andra människor som är där bryr sig bara om sig själva och kommer inte stå och stirra på dig ;). Bara kör på! Du vänjer dig efter ett tag. Något mer du vill veta, så e det bara att fråga!

Dock är jag inget "träningsproffs" har hållt på i nästan en månad nu och har sett lite resultat. Ska gymma med min pojkvän idag och han ska visa mig en massa hur man ska göra med maskinerna och så, då jag är lite osäker på om jag gör rätt.

Märkt att jag fått rätt många nya läsare :) Skoj! Och om det är någon som vill fråga något, så fråga på! Bara kul att svara på kommentarer.
Nu ska jag iväg och träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback