Träning och ätande.

Det går fortfarande bra med min träning och med mitt ätande :P. Idag körde jag 20 minuter på löpband, sprang mer än hälften, sen körde jag lite på maskiner och sen efter det blev det en timmes step dance pass. Det passet var jobbigt kan jag säga. Ville ge upp 2 gånger men gav mig inte. Dock fick jag sätta mig ner i en minut för jag blev lite yr och illamående, är väl för att jag är otränad. Men annars gick det bra, även om jag inte riktigt hängde med så försökte jag i alla fall :). Sen när jag kom hem så åt jag 1½ vårrulle och lite ris + sallad.
Jag kan säga som så att det svåraste är ätandet. Jag brukar äta mycket mer än jag gjort nu denna veckan så det är lite halv kämpigt när jag ska äta, men då dämpar jag hungern genom att dricka ett glas vatten innan jag börjar äta och sen dricker jag lite vatten efter varje tugga. Jag lovar det hjälper mycket. Sen är det även väldigt jobbigt när kvällen närmar sig och jag och hjärtat ska glo på film eller något. För jag har ett gotte sug som heter duga. Jag blir alltid hemskt sugen på att äta något på kvällen och det är mega jobbigt att låta bli att ta ett chips eller en choklad bit. Men det har gått än så länge. Det enda jag tänker på när jag vill ha chipset är att jag inte vill förstöra allt nu för ett jävla chips. Så jag sitter och knaprar på knäckebröd eller så tar jag en sugtablett.
Läsk har jag även slutat med helt och hållet. Dricker ramlösa eller vatten. Det är nog det lättaste för mig.

Ja, i helhet så har det gått bra än så länge denna veckan och det ska fortsätta gå bra! Kan ju dock säga att man längtar lite till söndagen kommer för då blir det gottedag! ;). Jobbar långpass på söndag så då blir det mcdonalds och kanske en liten gottepåse jag kan sitta och smaska på under kvällen :). Najs!
Jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv än så länge. Har inte kunnat hålla mig så här länge utan gottgott innan haha. Och ätit så små portioner har jag inte gjort innan iheller.
Så då ska vi bara se om det blir några resultat. Ska väga mig varje månad den förste och ta mått och så. dock har jag inte hittat måttband än men det letar jag fram imorgon.
Oj detta inlägget blev rätt långt. Ha det bra!

Slut med att se ut såhär.. usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback