wiie!

KOMMENTAR:
Isabelle om ARG:
Hej Linda! Hur gick det på ditt prov?
Hm,du verkar lite aggresiv i ditt inlägg,he,he...
Kämpa på och ha det bra!

Svar: Hejhej! :) Gick åt skogen med provet haha, svarade på 2 frågor.. Så jag kommer få göra om det, fast muntligt. Haha ja jag va rätt aggressiv ;), alla har ju sina dåliga dagar. Tack & detsamma!



Tjingeling på er allihopa. Idag var jag inte på praktiken, magen ville inte som jag ville i morse. Va typ skit öm uppe på magen, så har det inte varit innan. Jaja, det är borta nu i alla fall, förutom att jag fortfarande har ont, fast nere i magen. Det enda jag har gjort idag är spelat "saints row 2", bakat cupcakes (glömde ta bild på dom haha), va inne hos grannen och hälsa på och ja, inte något annat. Imorgon är det helvetes praktiken igen. Mår fan illa av att veta att jag ska dit. Vill inte alls.. Men va fan ska man göra?! Är ju så illa tvungen.. Men 4½ vecka till där känns verkligen sjukt jobbigt, ÅNGEST! Jaja nog om det, ska inte gnälla om det i varje inlägg jag skriver. Kommer inte skriva så mycket mer nu ändå. Mina fingrar somnar haha, måste börja äta B12 tabletter. Haha nu måste jag väl förklara det...
Det är så att min farmor. min ena syster och nu antagligen jag lider av B12 brist. Inget allvarligt och så! Det som händer är att delar av kroppen somnar på en och kan va så i flera dagar/veckor. Ni vet när typ handen somnar och det sticks när man trycker på den (eller något, haha) I alla fall, det är så jag menar. Bara det att på de flesta människor går det över lika fort igen. Men på mig så håller det ett långt tag. Sen kan det hända att bara min ena tå somnar osv.. Man blir mer trött också och om jag till exempel står och skär en massa grönsaker på praktiken så somnar min hand efter ett tag. Riktigt drygt är det ibland. Men ja, får köpa såna tabletter! Hoppas ni fatta iaf, inte så bra på att förklara ;) haha. Ha det bra :) Nu ska jag strax sova! SOVGOTT <3

Kommentarer
Liger - Den största katten på planeten

thanks for sharing :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback