Mitt första Croupier pass igår.

Ja igår hade jag som sagt mitt första arbets pass på Crom. Började 21.00 och slutade 03.30. Det gick faktiskt bättre än jag trodde, gjorde bara ETT fel på hela kvällen och det var mot slutet när jag började bli trött i huvudet. Jag kan ju dock erkänna att jag var sjukt nervös i början när jag precis hade satt mig och 2 stycken skulle komma och spela. Mina händer skaka så jag kunde knappt dela ut korten haha. Fattar inte varför jag va så nervös :/ men det gick över efter ett litet tag, sen var det inga problem. Korten flög lite hit och dit ibland haha. Men annars va det helt ok. Så jag är nöjd och belåten hahaha! Inga otrevliga människor iheller så det var ju himla skönt. Rätt kul och jobba med det ändå, mest när det kommer folk som snackar och skojar med en. Mycket trevligt. Var en snubbe som ville bjuda mig på en redbull vodka haha, hade varit himla gott men jag svarade med att jag inte får dricka på arbetstid :P. Sen var där en annan som fråga om jag var singel, svarade med att nej det är jag inte. Tio minuter senare så ville han växla in en tjuga till två 10 marker så sa han samtidigt "kan jag få dit nummer också". Hahaha hur ding kan man va? Jag hade precis sagt att jag hade pojkvän.. Men ja, sånt man får stå ut med haha. Men ja, jag trivs riktigt bra i alla fall. Jobbade ju även med Sara, så det var rätt skönt, så hon kunde hjälpa mig med avslutningen. Jävla krångel haha. Men ja, jag kan det väl halft nu.. Idag blir det lugnt. Är lite små irriterad över att jag vakna klockan 16 idag, på min enda lediga dag så vill man ju ta vara på tiden.. Men så blidde det inte. Nu hade jag tänkt kolla rundor om det finns någon film att se, sen ska jag ta en dusch. Tidig säng idag, praktik imorgon :( haha.
Tjingeling!

Kent om hej hopp.:
Fan va snygg bloggen har blivit. :)
Svar: Tack Kent :) Inte färdig än dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback